28 feb 09

Skrivet den 2009-02-28, klockan 10:57:50
Jag var uppe ganska så länge igår för jag försökte vända på dygnet lite.. Men det hjälpte inte så mkt.. För jag vaknade runt 9, 10 ändå.. Vilket betyder att jag bara har sovit 6 timmar.. Men jag är pigg så jag hoppas att det räcker.. Tror att jag ska sova lite middag senare eller nåt.. För jag kan inte bli trött ikväll.. För den här kvällen har jag längtat efter i 5 veckor!!

Vad står på schemat idag?
¤ Plocka undan från skrivbordet, golvet
¤ Dammsuga
¤ Skura golv
¤ Kolla ny tvättid
¤ Vattna blommorna - tror iofs att hoppet är ute för en av dom..

Sen e jag redo för fest!! =)
Eller ja, måste ju:
¤ Duscha
¤ Fixa håret
¤ Sminka mej
¤ Leta kläder
Sen e jag redo!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0