28 dagar i februari inte 29! (I år)

Skrivet den 2009-02-28, klockan 01:30:55
När vi tvättade förra veckan bokade jag en ny tvättid å va glad att jag fick en så fort på en så bra tid.. Nu när jag låg i soffan började jag tänka lite.. Satt jag verkligen upp mej på den 1 mars..? Jag hade inget minne av att jag hade bytt rad så jag misstänkte att jag tänkt lite fel å satt upp mej på den 29 februari.. Vilket inte finns i år..

Å nu vare bokat en vecka framöver på en bra tid.. Så jag tog den, men jag ska kolla mitt schema å se om jag kan tvätta nån tidigare gång, behövs verkligen!! Jaja, ett senare problem.. Vad ska jag göra åt de nu lix?

Försöker hålla mej vaken å vända lite på dygnet så jag orkar hålla igång i morron.. Men det går tungt, fast jag tror att jag börjar piggna på lite nu..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0