23 feb 09

Skrivet den 2009-02-23, klockan 08:41:43
Läste ett kapitel igår å efter att jag lagt ifrån mej boken och släckt lampan så slocknade jag på en gång.. Så skönt att slippa ligga å vrida på sej.. För har man väl börjat så går det inte att sluta..

Dock har jag vaknat ett par gånger under natten, men lyckats somna om.. Sen ringde klockan vid åtta å då kröp jag upp och tog en dusch.. Har nu ätit klart min frukost å det är dags att borsta tänderna å fixa lite annat.

Ha en bra dag!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0