20 feb 09

Skrivet den 2009-02-20, klockan 07:55:29
Jag förstår inte varför jag gick upp så tidigt..!! Tentan börjar inte förns om drygt en timme, å de ändå jag behöver göra är att byta tröja, sen är jag klar för att gå.. Nu sitter jag ju bara här å blir nervös, försöker iofs inte tänka på det så mkt..

Började att rabbla lite saker för mej själv, men jag kom inte ihåg nåt, så jag fick lite panik!! Ska jag våga öppna boken, eller ere bara dumt?!? Kanske går om jag bara tittar på en grej.. Hmm..

Ska försöka att göra annat så tankarna också kommer på annat..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0