16 feb 09

Skrivet den 2009-02-16, klockan 06:32:22
Jag hade tänkt att titta på Beck igår, men eftersom Erik var tvungen att sova så skippade jag det, ville inte se den själv!! =P Så jag gick också å la mej tidigt, skönt vare.. Sen vaknade jag i morse av Eriks väckarklocka, han verkade inte bry sej så mkt.. Så jag knuffade lite på han innan han reagerade..

Å sen har jag legat vaken sen halv fem.. Å eftersom jag inte kunde somna om efter att han hade åkt å va superhungrig så gick jag upp kl6, en halvtimma innan jag egentligen skulle upp.. Måste traska iväg lite tidigare till skolan idag å fixa det sista med rapporten..

Nu ska jag fortsätta göra mej iordning

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0