13 feb 09

Skrivet den 2009-02-13, klockan 07:36:14
Idag är det FREDAG DEN 13!! Jag är nog lite skrockfull, så allt som kommer att gå fel idag kommer jag skylla på datumet.. Fast det hade säkert gått fel annas också..

Om 1,5 timma får jag veta om Markus fortfarande är så pass sjuk att han inte orkar ta sej nånstans.. Hoppas att han är bättre, för vi måste bli klara.. Annars kanske han är tillräckligt kry att vi kan sitta hos honom.. För det är så lite kvar nu.. Vi får se, hure blir.. Annars måste vi fixa det på söndag..

Jaja, nu ska jag gå å renskriva mina anteckningar..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0