-18!

Skrivet den 2009-02-11, klockan 07:41:27

Jag tycker att vi de senaste dagarna har haft kallt här i Ume.. Men idag när jag ska ut så ska jag få känna på kallt.. Det är nämligen -18 här!! Så jag tror att det bli långkalsonger på idag! Annars kommer jag att frysa ihjäl på väg till skolan, å de vore synd..

Först blir de föreläsning idag å sen projekt.. Får se hur mkt vi hinner göra, för Markus ska göra det andra projektet först.. Så jag får väl sitta själv i nån timma eller så..

Nu ere dags att klä på sej..

CIao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0