Yeesyeesyeesyees!!! =)

Skrivet den 2009-12-11, klockan 23:49:54
Å vinnaren av Idol 2009 är.......... ERIK!!!!!!!! Yeeey! Tur de, annars hade jag fått gråta mej till sömns i natt.. Men nu slipper jag de.. Har ett litet lyckorus just nu..

För övrigt går mitt spelade kanon!! Men jag har slutat för kvällen nu, kan ju inte bli "beroende" igen.. När jag och min bror precis hade fått det, var väl typ 13-14/9-10 år så kunde vi sitta hur länge som helst. Men tappar tidsuppfattningen tillslut.. Så mamma satte äggklockan på oss å vårt spelade.. =P

De va inte bara Sims hon satte klockan utan även andra spel, men det var för att vi bråkade så mkt.. Så på så vis blev det mer rättvist.. =P Bra metod? Tjao, kanske.. De begränsar ju tiden framför datorn..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Malin - Sån e jag!
Den 2009-12-12, klockan 08:59:47

tiden går så fort när man spelar sims!

Skrivet av: emma
Den 2009-12-12, klockan 14:03:00

haha men det var tydligen hans flickvän. vad gör du idag?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0