Snööööö

Skrivet den 2009-12-17, klockan 18:54:57
Blev inte så mycket stan för min del idag.. Efter en halvjobbig bilresa till bussen så fick jag veta att alla bussar i förorterna var inställda, så jag satte mej i bilen å åkte hem.. Ville absolut inte försöka å ta bilen in till stan.. För där var det redan kaos..

Så jag fick en mysig hemmadag istället. Ska dra å träffa Emme snart, för nu hare slutat snöa å de har börjat ploga.. Så de ska nog gå bra.. Är dock orolig att P har tagit "min" bil.. Måste kolla de..

Ska se om det blir en stanrunda i morron istället, för nu skulle de inte komma nå mer snö..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: h a i d i s -
Den 2009-12-17, klockan 20:54:38

Hoppas du haft en trevlig kväll!

godnatt ^^


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0