Snart åker jag. =)

Skrivet den 2009-12-16, klockan 16:57:16
Satte mej vid datorn fö jag skulle kolla en sak, men jag kommer inte ihåg vad det var jag skulle kolla!! Inte alls bra, jag börjar bli orolig för mitt minne.. =S Ska försöka klura ut det..

AM har satt upp vilka som blev godkända på tentan, å jag tror att min kod står med, kommer inte riktigt ihåg om det var just den koden, men jag tror det.. Jag hoppas det, för jag vill inte ha omtenta i de.. Jullovet kommer redan bli förstört pga byggproduktionen...

Har packat med mej böckerna iaf, frågan är om det blir så mkt plugg nu.. Kan ju hoppas. Väskorna står iaf färdigpackade. Bagaget väger ca 10 kg, handbagaget vet jag inte, har inte vägt det än, men det väger mycket mindre än det större iaf, så de e lugnt..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0