Sista dagen

Skrivet den 2009-12-16, klockan 15:14:32
Vår lärare är ju konstig.. Vi började 8.30 idag, men han kom inte dit å sa något.. Efter 10 gick jag å hämtade honom för att jag behövde hjälp, problemet är ju de att vi är lika bra på datorprogrammet, eller jag är nog tom bättre!!! Hur kan man sätta en lärare som ansvarig när han inte ens kan handskas med det..?

Efteråt drog jag ner på stan, var tvungen att fixa lite saker, ska ta å ordna de nu..

//Angelica

Nu har jag jullov!!

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0