Lång dag i skolan, men helt okej

Skrivet den 2009-12-01, klockan 19:56:15
Uschd e blev en lång dag i skolan idag.. Eller jag 8,5 timme, men det var mkt för att vara mej.. Hade tänkt att jag skulle gå hem äta middag å sen fortsätta plugga, men jag orkar verkligen inte. Är helt slut i huvudet. Kanske behöver en liten paus till i morron för att få allt på plats..

Vågar inte göra så mkt mer nu, för får jag problem så kan jag inte så någon experhjälp eftersom Annika är bortrest! Jaja, får vä gissa mej till nåt isf..

Skoldagen har ändå vart bra.. Jenny bestämde sej för att "tatuera" min rygg!! Inte så tjusigt kanske, men kul hade vi!

Som typ;
SK8
GR8
L8
P8
R8
mm

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Blivande författare
Den 2009-12-01, klockan 21:33:37

8,5 h i skolan är mycket för vem som helst! Bra jobbat säger jag som orkade hela dagen! =)

Skrivet av: Li
Den 2009-12-01, klockan 22:09:24

Lycka till med pluggandet!



Kram


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0