Ebba å jag

Skrivet den 2009-12-02, klockan 16:19:25
Sitter här å pluggar samtidigt som jag tvättar å vaktar Jennys bebis.. Vi har vare ute på en promenad å de uppskattades nog.. Men hon är ganska så rastlös just nu.. Å varje gång hon hör att utanför, eller en bil eller att porten öppnas eller att kylskåpet knäpper till så spriner hon lycklig till ytterdörren i hopp om att matte ska komma.. Jag tror hon saknar henne..

Än så länge har hon bara:
• Ätit smulor
• Skrynklat till mattan (hon e lite lik Erik)
• Tömt min väska på innehåll
• Tuggat håll i mitt tuggummipaket

iaf vad jag vet. Hon kanske har gjort nåt mer lur som jag inte har upptäckt än.. Så jag är lite nervös när jag lämnar henne ensam å springer till tvättstugan. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0