Dåligt dag

Skrivet den 2009-12-10, klockan 18:12:28

• Klurade på balken - frågade AM - klurade lite till - skulle fråga Am, hon var inte där - gav upp
• Hämtade ut projekteringen - såg att jag fått en fyra!
• Gjorde kalkylen - väntade på LR - frågade ut LR - gjorde lite till - frågade LR - skrev ut - lämnade in
• Började med tidplanen - klurade - skulle fråga LR, han hade gått för dagen!! - hjälpte Jenny - Jenny hjälpte mej å klura - Mats kom med det magiska fingret å rättade ut allt!
• Cyklade hem - kolla mail - såg att antagningsbeskedet kommit - såg att jag var reserv 31! - gav upp, hur stor e chansen? - vårplaneringen förstörd!

Jag är lite deppig just nu.. Eller jag borde vara glad för att jag fick en fyra på proj. å att kalkylen är inlämnade å att Mats kom å räddade situationen. Men nej, de ända jag kan ta åt mej är antagningen. Hoppas att massa människor hoppar av..

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: Leia ♥
Den 2009-12-11, klockan 14:52:32

Man kan ju inte alltid vara på topp :P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0