7 dec 09 - Angelica-dagen!

Skrivet den 2009-12-07, klockan 06:43:53
Angelica-dagen idag, så jag säger ett stort GRATTIS till mej själv å alla andra Angelicor (å Angelor)!! Jag påminde MM när jag var nere hos henne så hon ringde igår å frågade om det var då jag hade namnsdag.. =P Så vi får väl se om hon kommer ihåg å ringa idag, om inte annat så har hon redan grattat.

Dagens planer:
• Kursens första föreläsning
• (ev datorövningar)
• Spinning

Om jag inte har datorövningar, vilket jag hoppas att jag inte har så ska jag gå hem å julpyssla lite, å kanske fortsätta med mitt julgodis.. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0