20 dec 09

Skrivet den 2009-12-20, klockan 21:51:25
Gårdagen hos moster blev trevlig. =) Fick vara chaffis å de gick bra.. Hade racerbilen så de va inga problem som helst..

Idag var det pappa-dotter-dag! Haha, vi köpte lite julklappar, mamma var såå nyfiken.. =P Vi skickade iväg henne när vi kom hem så jag kunde slå in i lugn å ro.. Dock missade jag å skicka iväg en - katten.. Hon var jobbigt för hon lekte med pappret, la sej mitt på bordet, bet i snöret..

När mamma väl fick komma hem så scrapbookade vi lite, va faktiskt kul, synd att jag har så dålig fantasi.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0