16 dec 09

Skrivet den 2009-12-16, klockan 07:37:42
Vaknade kvart över fem i morse(!), kunde inte somna om så halv sex gick jag upp å duscha å sen kröp jag tillbaka till sängen, men jag kunde inte sova å va bara rastlös så jag gick upp. Skulle kolla lite på internet, men det ville inte riktigt funka...

Sen åke vi å lämna bilen, igen.. Kom precis hem, men nu ere snart dags för skola.. Ska möta Petra 10 i vid korset. Ska nog gå, för jag ska ner på stan efteråt å fixa de sista..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0