14 dec 09

Skrivet den 2009-12-14, klockan 07:16:59
Jag har vaknat 3-4 gånger i natt för att jag har frysit!! De e inte så att jag har hittat täcket på golvet utan jag har legat inlindat i det, så de ända som låg utanför var huvudet. Ska de va så?! Borde kanske byta till vintertäcke, men de orkar jag inte nu, ska ju ändå åka snart.. Tar det efter jul istället, ska lägga in filtar å ta på mej massa kläder..

Dagens planer:
* Skolan
* Besöka studietanten
* Packa
* Fixa lite här hemma

Mina skönaste byxor sprack i morse när jag drog på mej dom.. Borde kanske ha varit lite försiktigare eftersom de var nytvättade.. Att slita i tajta å stela byxor var ingen höjdare.. Ska se om de går å laga..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0