Ojojoj

Skrivet den 2009-08-25, klockan 21:54:50
Haha, lite galna är dom ändå.. Tur att jag inte är general så att jag har det största ansvaret, för då hade jag vare nervös hela tiden!! Usch, så jobbigt.. Nu har jag bara lite ansvar så jag kan känna mej rätt lugn..

Blev inga lekar idag utan bara grillning å prat. Sen drog de vidare till Origo, men jag skippadee det.. Var i stort behov av en toalett så jag orkade inte köa.. Kändes ovärt de.. Hade nog inte ens kommit in heller, för det var ganska så många i kön..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0