Kärlek vid första ögonkastet

Skrivet den 2009-08-27, klockan 16:50:16
Hittade mina skolsaker som jag letade efter när jag var nere på stan.. Samt ett par bra byxor som man kan träna i.. Alla jag har är så stela.. Men nu har jag två par, så då hinns det med att tvättas. Sen hittade jag även mina svarta leggings som jag såg i Stockholm å var bara tvungen att ha dom!!

När jag kom hem kastade jag mej i duschen, det blev lite varmt efter cyklingen hem, usch vad jag hatar Svingen!! Har precis ätit, ska snart dricka lite kaffe å sen ska jag iväg.. Idag är det brännboll som står på schemat.. Ska bli kul.. Jag ska vara kon. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0