8 aug 09

Skrivet den 2009-08-08, klockan 11:03:25
Va å spela biljard med Lina, Linnéa å nåra andra igår.. Jag har aldrig spelat biljard i hela mitt liv, men jag var inte så kass.. Tror det va mycket nybörjartur.. För jag lyckdes å vinna alla mina 4 matcher/omgångar.. =)=)

Sen drog vi vidare till nåt ställe å satt å snacka, åkte hem hyfsat tidigt, för jag kände att det var dags. Var ganska så trött vid det laget..

Har fått ett antagningsbesked från studera, men jag kommer inte ihåg mitt lösenord!! Måste klura på det nu..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0