30 aug 09

Skrivet den 2009-08-30, klockan 18:44:26
Erik fick äran att köra ner igår, för jag ville inte köra den stora bilen.. Å så trodde jag att jag kunde sova lite till, men det gick inte.. Det är en hemskt oskön bil!! När vi kom hem till hans föräldrar åt vi frukost å sen fortsatte vi neråt mot IKEA. Satt fem stycken i bilen, så de va lite trångt, men de gick bra..

Vi började med IKEA, å det gick bra, fick med mej allt jag ville ha plus lite till.. =P I slutet började alla tjata om att de va hungriga, det vart lite stressande, för jag ville göra klart IKEA å sen äta.. Å så blev det också, för jag sa hela tiden att det inte är så mycket kvar.. =P

Mat blev det på MAX å sen en MAXI-snabbis.. Sen drog jag å Erik på MeMa å Biltema medan de andra drog till City.. Efter det åkte vi hem i en fullpackad bil..

På kvällen började jag å lägga över mina saker från datorn på den externa hårddisken å nu har jag lämna den till nån som förhoppningsvis kan fixa den..

Vi tittade även på film på kvällen, Män som hatar kvinnor. En sjukt hemsk film, men man måste se den!

I morse sov vi väldigt länge! De är inte vanligt, för i normala fall så vaknar Erik typ 7-8!! Så vi duschade å gjorde oss iordning å sen åt vi frulle..

Sen packade vi bilen å for till M&M, för MM fyller år idag.. Är där å åt lunch å fikade innan vi drog upp till Umeå igen.. Väl hemma gick Erik å la sej å jag monterade IKEA-saker.. Det nya bordet är rangligt, får inte till benen, men jag har kilat lite, så det vart lite bättre. Dokument-hållaren är helt sne å skruven har hamnat fel.. Tavlan va de som vart bra.. =P

Jag å IKEA-saker = dålig combo!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0