26 aug 09

Skrivet den 2009-08-26, klockan 10:47:53
Vaknade innan klockan idag så himla skönt.. Iofs så va den ställd väldigt sent, men vadå?! Lite måste man ju få sova, är ju sista veckan nu innan verkligheten kommer igång.. Idag äre inge aktivitet för nollorna, så idag ska jag bara slappa..

Eller nej det ska jag inte.. Ska försöka få Erik å följa med mej till MeMa, å sen kanske jag ska satsa på ett spinningpass.. Sen måste jag ta tag i en till sak - städning, oh så osugen jag är på det! Men det är lika bra å göra det innan skolan börjar.. Det var så mycket bättre i korridoren för då vare bara två rum å städa, nu ere fem!! Men det måste ju göras..

Jag måste även fylla på vatten i min ljusanordning, ser att det saknas 2-3 cm vatten!! Hur har det kunna ske?!? Nån har typ druckit det, eller så måste de ha vart varmt här inne så det har dunstat..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0