23 aug 09

Skrivet den 2009-08-23, klockan 17:20:33
Torsdag kväll
¤ Familjen beställde pizza och jag en sallad, men min sallad kom aldrig med hem. Som tur var hade de fått med sej en extra pizza hem, eftersom den ena gick sönder.
¤ Städade upp på Altanen

Fredag
¤ Åkte å vac. djuren. Tog Eriks bil eftersom den andra inte va hemma. Jissa fick sitta fram med mej, lite trångt. Mrs va väldigt gosig ett tag, jag tror hon var rädd!!
¤ Städade, lagade mat
¤ Väntade på att faster å kusiner skulle komma
De vart lite sena, så när de kom åt vi direkt, vi alla va vrålhungriga! Det vart en trevlig kväll

Lördag
¤ Klev upp kl 6
¤ Åkte kl8
¤ Bilen dog
¤ Bärgare kom
¤ Vi kom fram kl 5
¤ Kräftskiva i regnet, åkte hem vid 9 då somnade jag på soffan. Sen gick jag å la mej i sängen kl10..

Söndag
¤ Åkte hem till Umeå, äntligen efter 3 veckor!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0