10 aug 09

Skrivet den 2009-08-10, klockan 09:53:56
Jag plockade vinbär igår med M.. Jag var så duktig att jag lyckades välta ut min bunke när den var halvfull, så att en massa åkte ut.. Så de va bara att börja om från början.. Tur att det fanns mycket. Satt sedan å rensade dom å så gjorde vi saft. =)

På kvällen plockade vi blåbär, tyckte de va lite dåliga. Det fanns en massa, men de va små å skruttiga.. Men vi fick ihop ½ liter, så vi gjorde blåbärspaj. =)

HJälpte även pappa att polera båten igår, körde med nån maskin så de skakade i händerna, sjukt obehagligt. Efteråt kändes det som om jag fick "vita fingrar" för jag hade ingen känsel i mina fingrar å de stack å va jätteobehagligt!! Det ska jag tänka på sen när jag är ute på byggen!! För stackars de som jobbar med sånt varje dag, jag stod i max fem minuter!

Det är fortfarande fint väder, tror att de e bland de sista dagarna nu, så man kanske ska g¨ut å njuta lite.. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0