Val

Skrivet den 2009-04-14, klockan 22:15:04
Klockan bara rusar iväg!! Hela kvällen har gått å jag har inte öppnat boken!! Men jag var helt slut när jag kom hem.. Å lite less på böckerna.. Men nu hoppas jag att det ska lösa sej.. Men de ska jag inte hoppas på..

 Har skickat iväg ett mail till kåren å frågat lite saker.. Sen har jag även funderat på att ändra mina kursval inför hösten.. Har till i morron natt på mej å fundera.. Men de känns lite tungt att ha en kurs med en lärare som jag absolut inte gillar när jag inte behöver den kursen. Men de känns lite dumt att jag missar den inriktningen på grund av läraren.. Å vet inte hur jag ska göra!! =S

Nu ska jag iaf gå mot sängen, känner att jag behöver de..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0