Pluggpluggplugg

Skrivet den 2009-04-15, klockan 21:18:18

Idag när jag på föreläsningen såg jag vem läraren var lik.. En kille i min fd gymnasieklass.. De är inte lika till utseende, men deras kroppsspråk, som typ inte existerar.. Står bara rätt upp och ner å maler på! Sjukt tråkig å se å lyssna på!

Han slutade lite tidigare idag, väldigt skönt!

Jag å Charlotta satte oss då å plugagde lite.. Sen vare tentagenomgång av Bygg.prod.1.. Kanske inte var nåt nytt, men det var ändå skönt att han hade en, för de va nåra småsaker som han sa som jag inte visste om.. Sen hjälpte han oss med lite andra uppgifter.. Så nu har jag ändrat min mening om honom, han är jättebra å kompetent när han står framme och föreläser, men inte när han ska svara på frågor..

Så jag ska ha kvar den kursen ändå, det kan ju gå.. Bara jag vill å de vill jag ju!
 Vet inte om jag känner mej så mkt smartare när jag pluggar, men förhoppningsvis så fastnar något iaf..

Nu ska jag fortsätta titta på Grey's

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0