Trötter

Skrivet den 2009-04-18, klockan 21:33:44
Jag som var överlycklig att jag kunde vara uppe länge idag, jag vet inte om jag orkar, är så fruktansvärt trött!! Ska kanske sova tidigt ändå, men inte ställa någon klockan å få sova ut.. Men jag lär ju vakna runt sju eftersom jag är inställd på de nu.. VI får se hure slutar..

Men om inte Erik kommer hem snart å livar upp stämningen här hemma så kastar jag nog in.. För om jag lutar huvudet bakåt lite å faller ögonen igen.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0