Tandis

Skrivet den 2009-04-02, klockan 11:56:00

Jag ringde till tandis igår, men de hade inga tider för att kunna prata med mej.. Så i morse innan jag gick till skolan provade jag igen.. Jag ringde kl 08.36 å de sa att de skulle ringa upp mej 08.40. Okej tänkte jag, de hinner jag ju. Hann knappt lägga ifrån mej telefonen innan de ringde 08.38..

Hon sa att de hade lite fullt framöver, men sen hittade hon en ledig tid idag kl 13.30 så den tog jag.. Har ju ändå inge bättre för mej, ska bara tvätta med de är kl 17 så de hinner jag ju..

Jag tror att jag ska till tandläkarhögskolan, så min tandläkare kommer nog inte att vara färdigutbildad, men de gör inte så mkt, ska ju bara undersökas.. Så mkt fel kan ju inte hända..

Hoppas att de går bra, ska äta lunch nu å sen borsta tänderna noga, så att de iaf ser fina ut på utsidan, sen vet jag ju inte vad som döljer sej på de dolda ställena..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0