Syster Lejonhjärta =P

Skrivet den 2009-04-19, klockan 18:19:19
Jag gillar faktiskt min nya frisyr väldigt bra fortfarande.. Luggen har inte blivit så lång att den är irriterande än.. De jobbiga med den är att den är svårstylad på mornarna.. =P Men de brukar oftast lösa sej..

Tycker att de va grymt skönt med kort hår.. Är som inte van vid de.. Nackdelen är den att ibland när jag ser mej i speglen så ser jag Jonatan Lejonhjärta!!! Då får jag panik å sätter upp håret i en toffs.. =P Hehe. Såg även de hos frissan också, men jag trodde att de skulle gå över, men de gör inte de.. Så jag väntar verkligen tills de växer ut.. Men då kommer jag ändå inte ha utsläppt för då komemr de å va värsta fluffet.. Ojojoj, vilket problem jag har!!


När håret är så, så ere verkligen Lejonhjärta-varning.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0