Suck

Skrivet den 2009-04-14, klockan 18:54:40
Dagens föreläsning var väldigt sövande, hmm, kanske ska säga mycket sövande! Fast jag lyckades iaf att hålla mej vaken, men de va tufft.. Grejen är ju den att det är intressant å så, men föreläsaren är så tråkig!!

Efter föreläsningen satte jag å Charlotta oss ner å pluggade byggproduktion.. Har väl gått sisådär.. Går lite framåt iaf hoppas jag.. Men läraren är lite knepig.. Han är inte direkt villig att hjälpa oss. Å han kunde inte själv en uppgift som han har gjort i en tenta!! Hur ska vi då kunna den?!? =S

När jag kom hem idag så hade jag fått fakturan på böckerna, men de va fel pris så nu måste jag hålla på med de också, orkar verkligen inte!! Ska aldrig mer beställa böcker så där igen!! Hoppas att jag slipper beställa från de här företaget i framtiden, men risken finns att de bli nåra beställningar därifrån.. Eftersom det har med bygg å göra..

Ska dricka kaffe nu å inte tänka på de nu..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0