Stökigt

Skrivet den 2009-04-24, klockan 17:41:13

De syns verkligen här hemma att det har varit ett par väldigt upptagna veckor den senaste tiden..

¤ Jag minns inte när jag gick runt med dammtrasan sist
¤ Inte heller när jag skurade golvet
¤ Dammråttorna börjar krypa fram från sängen å soffan
¤ Saker överallt

Det har på en vecka blivit väldig grusigt i hallen, hade tänkt å spara de till senare, men när jag kom hem idag så stod jag inte ut. För den senste tiden har jag:
¤ trippat på tå
¤ gått igenom sovrummet
¤ haft tofflor i varje öppning

bara för att slippa gå i de, för det är obehagligt med grus under fötterna, å de följer med över allt. Så idag sopade jag upp de, va ju en hel sandlåda!! Vart kommer allt från?!? Blev inte riktigt bra, men bättre.

Ska ta tag i städningen efter tentan, är ledig från klockan 13 på onsdag till klockan 13 på måndag.. Härligt, ska bara ta hand om mej själv då, å lägenheten å Erik. Inge skola eller något!

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0