Pluggliv

Skrivet den 2009-04-18, klockan 19:42:57
Hann inte med så mkt idag, för Erik å dom kom upp lite tidigare än vad jag planerat.. Men de blev lite läst iaf å så började jag skriva också.. Ska väl fortsätta i morron, men då ska jag ha sovmorron!! Måste få vila ut lite också.. För sen kommer de å bli tidigt fram till den 29.. =/

Men så ere när man pluggar. Livet är som så när man pluggar!! Inget liv överhuvudtaget.. =P Möjligtvis på sommarlovet, fast då måste man jobba.. Eller jag ska ju inte jobba, men plugga.. Så då kommer jag inte ha nåt liv då heller.. Men jag tror inte att den kursen kommer å va så ansträngande, eller jag hoppas inte de..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0