Överstökat

Skrivet den 2009-04-18, klockan 13:28:14
Nu är tentan över.. Gick ganska så fort å dra igenom den, men sen var jag tvungen å renskriva å fixa.. Är lite orolig att jag har missat lite granna, men de går inte å göra så mkt åt de nu..

Har duschat å fixat lite, funderar på å dra ner på stan, men jag orkar verkligen inte.. Så jag stannar hemma å läsa lite å väntar till de andra kommer hem.. Eriks familj är nämligen här på besök idag..

Har öppnat lite fönster så att de kommer in lite frisk luft här.. Försökte med stoa fönstret så att jag skulle få lite sol på mej också, men de blev så krångligt.. Å de blåste bara igen.. Tror inte att de klara å stå uppe utan stöd..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0