Ny plan

Skrivet den 2009-04-21, klockan 11:51:27
Föreläsningen slutade 1 timma tidigare än vad jag hade planerat.. Så nu fick jag lite extra tid. For till posten, men fick inte de jag ville ha så nu måste jag till banken igen.. =( Men de får bli senare idag.. Ska äta, försöka hinna plugga å sen välja kläder.. Charlotta sa nåt om att man skulle vara "fin-klädd" på företagsinfot, jag som hade tänkt mej jeans å tröja.

Så jag fick lite panik, ringde M å fråga lite kring de.. Hon höll med Charlotta.. Jag har ju finbyxor, men ingen blus så M tyckte att jag skulle införskaffa mej de till framtiden.. (*skriver upp på listan*)

Så nu måste jag välja ut de bästa, har kanske 4 stycken. Använde de lite förut, men inte nu längre.. Å sen en tröja, jeezez, vilka problem jag har..

Efter infot måste jag rusa till banken å fixa lite å sen hem, äta, fortsätta plugga..

Det är min nya plan för dagen.. Måste kila om jag ska hinna..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0