Mycket att göra på lite tid

Skrivet den 2009-04-24, klockan 21:54:10
Ända sen jag kom hem, runt tre-tiden har jag tänkt att jag skulle packa. Men de har kommit så mycket annat emellan. Å nu är klockan sent å jag har fortfarande inte packat. =S Bör göra de nu, för jag ska snart gå å lägga mej(!) för jag ska upp 6 (!) i morron, för att vara på skolan 8! 

Jag måste va knäpp, i skolan kl 8 en lördag! Men man göra väl allt för sin pojkvän. Han fyller snart år och i morron äre kalas som jag inte kan missa. Men jag tycker att de va lite dåligt planerat att fylla år nu - mitt i tentaperioden!!

Så för att jag ska kunna gå på kalaset så måste jag börja mitt pluggande lite tidigare. Inte för att jag kommer å va så alert den tiden, men jag kan försöka.

Nej, mot packningen. Eller förresten, först kolla perkulatorn, jag tror inte att den är tömd. Kom nyss på att jag inte har druckit nåt kaffe idag, å jag har inte fått ont i huvudet! Skönt! Blir nog de till frukost i morron så jag vaknar till.

Mot köket!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0