Marianne-dagen

Skrivet den 2009-04-04, klockan 18:44:48

Idag säger jag grattis till mej själv å alla andra Mariannare! =)

Jag ska inte säga att jag är besviken att jag inte har fått nåra gratulationer då de är mitt andranamn bara.. Men ändå.. Fast jag har fått från två stycken, för jag skickade sms till dem i morse då de också heter så..

Eller lite besviken är jag på Erik, för jag har påmint han å tvingade han å köpa en present, Marianne-påse.. Å den har jag inte fått än, han har glömt de totalt.. Ska ställa fram den nu när jag åker å se om han kommer på de eller inte.. Skulle inte förvåna mej om han inte gjorde..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0