Ledig dag

Skrivet den 2009-04-30, klockan 11:03:43
Asså vad gör man när man har en ledig dag?!? Vet inte, för de va så länge sen jag hade en sån..! Jag vet att de är massor som jag ska ta tag i men just nu så orkar jag inte! Vill vila lite å bara tare lugnt.

De jag borde göra är att:
¤ ta en sväng runt Nydalasjön å spana
¤ åka ner på Strömpilen

Men jag orkar inte riktigt anstänga mej, för jag har ont i huvudet å vill inte förvärra de till kvällen. Så runt Nydala blir knepigt, skulle iofs kunna cykla långsamt. Till Strömpilen skulle jag också kunna cykla, men jag ska ha med mej lite därifrån, så de blir en del släpande. Iofs kanjag ju ta bilen för Erik sover ju ändå, så han lär inte märka nåt. Men jag vet inte om jag vågar, för de va nått med hjulen..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0