Kalas

Skrivet den 2009-04-27, klockan 19:56:19
Gick hem lite tidigare från skolan idag, men vi kände oss klara. När jag hade låst cykeln kom Erik ut ur porten. Jag sprang in å bytte kläder å hämtade matlistan. Sen åkte vi till Ersboda en sväng för Erik skulle fixa nåt till bilen. Sedan begav vi oss till MAXI för att handla lite mat.

När vi kom hem så började jag med maten direkt. Va så hungrig att jag hade kramp i magen! De är nog inte så bra, tror jag. Gjorde iordning smörgåstårtan å när den var i ugnen gjorde jag kladdkakan.

Jag som var hungrig lassade upp en bit på tallriken, men jag orkade inte mycket. Sen blev det kaffe å kladdkaka, mycket gott å mycket mättande.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0