Fredagsfin!?!

Skrivet den 2009-04-16, klockan 21:40:03

Kjelle kom förbi, å sen blev jag lämnad ensam.. =( De skulle åka å fixa nånting på bilen.. Men de gör inte så mkt, för jag ska ju ända ta å borsta tänderna å krypa till kojs nu.

Måste duscha i morronbitti, burr. Hoppas att de e varmt i lägenheten.. Men jag kan verkligen inte duscha nu, för då måste jag ändå göra om de i morron igen.. För luggen kommer å stå åt alla håll.. Värdelöst å gå å sova med blött hår!! Iaf lugg, den är lite svår att tämja..

Har ett superproblem i morron.. Charlotta har infört något som heter Fredagsfin, det betyder att man ska klä upp sig lite mer än en vanlig dag.. Typ jeans är inte tillåtet!! My good, vad ska jag göra?!?  Lever ju i mina jeans när jag är i skolan. Jag är inte kjol/klänning-tjej!!

Äger inte många sånna plagg, så morrondagens klädval blir klurigt.. Men nåt ska jag väl kunna hitta på.. De borde ju gå bra med byxor, lite utav den finare typen.. Får se hure blir.. Har en klänning i mina tankar, den blire nog..

Nä, men gonatt =)

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: Jenny
Den 2009-04-17, klockan 00:28:49

Rädd och rädd, men hade hellre umgåtts med hundriga vargar än en spindel.. =)

Skrivet av: Jenny igen
Den 2009-04-17, klockan 00:29:43

Kan vi inte köra nå roligare som typ tisdags fin? Tisdag är ju annars en rätt meningslös dag som behöver lite upppiggning =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0