Fin dag

Skrivet den 2009-04-01, klockan 17:38:18
Dagens lektion handlade om debet å kredit.. Jag gillade de inte alls i FEkA, men jag ska ge de e n chans, jag hade ju faktiskt en väldigt dålig lärare då.. Den här är mkt bättre.. Jag hoppas att jag gillare de, för jag har ju funderat på å läsa nån ekonomikurs lite senare i utbildningen..

När jag kom hem så sorterade jag lite papper. Gjorde inte jag de nyss? Jag har för mej de.. Men nu vare iaf massa papper som låg löst, var tvungen å ta hand om den, å ha lite organisation.. Ska väl ta å börja packa snart också, måste skriva en lista först bara..

När jag kom hem så funderade jag på att gå ut å sätta mej i solen, men de va skugga där jag skulle sitta så jag väntade en stund.. Sen blev de upptaget, då tog med mej Erik på en promenad, istället han höll på att dö när han såg att vi skulle gå 5 km, men han gick med på de tillslut.. Tog ju bara drygt en timma..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0