Cykeltur

Skrivet den 2009-04-30, klockan 14:06:13
Nu har jag varit på en liten cykelrunda. Först till Tomtebo för å kolla vattnet, tror dessvärre att jag får ställa in sista-april-badet i år.. Isen ligger fortfarande kvar, finns nåra ställen där den är borta, men inte tillräckligt för att man skulle kunna bada. Vill inte bli ärrad för livet - en gång till..

Sen åkte jag ner till Strömpilen, var inte på Cervera å kollade allt fint de har. Sedan blev de MAXI, skulle ha korvbröd å så blev de massa annat. Sen vare dags att cykla hem, å de va så jobbigt. Typ bara uppförsbackar hela vägen.

När jag kom hem så spelades de ganska så hög musik av nåra grannar. De grillar å verkar ha allmänt trevligt. Var lite orolig att de skulle störa Eriks sömn, men de tror jag inte. För han vaknade inte ens av alarmet som ringde nyss.. =P

Sen har jag varit å hämtat böckerna på posten, de stod att de skulle komma i brevlådan, men de var som jag msistänkte, de var för stora. Men nu har jag iaf böckerna, känns bra.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0