Bikinisäsong

Skrivet den 2009-04-19, klockan 17:29:59
Satt nyss å bläddrade i VR å kollade in de 69 olika bikinisarna för jag vill ha lite tips..

Typ 99% av överdelarna var halterneck eller liknade å 99,9% trosorna hade inga "ben". Vilket inte var så bra

För de vill ju jag inte ha på min nya framtida bikini. Får så sjukt ont i nacken med halterneck.. De skär in och nacken böjs fram.. Å utan mina "ben" på trosorna känner jag mej inte bekväm.

Ska kolla in på Stadium, för de brukar ha bra.. Finns lite olika modeller å så.. Ska kolla in surfshorts också, för de har sått på listan sen seglingen i trean, men de har aldrig blivit av.. Hittade ett par snygga under resan, men de kommer saker emellan å förstörde.

Oj, nu kom jag på ännu mer jag vill ha.. Ska ta å skriva mej en lista så att jag inte glömmer bort nåt viktigt.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0