25 april 09

Skrivet den 2009-04-25, klockan 07:17:16
Lyckades komma ihåg att tömma perkulatorn och packa igår.. Sen vet jag inte om de va något mer som jag borde ha gjort. Löste lite soduko å sen somnade jag snabbt.

Vaknade till inatt av att de höll på å stöka på våning ovan, men de va lätt att somna om. Sen så vaknade jag halv 7, de va tungt. Fast nu känns de ändå rätt lugnt. Inte så trött, men inte så jättepigg heller. Sitter här å häller i mej kaffe å hoppas att jag ska vakna till.

Borde väl egentligen gå å göra mej iordning snart, men jag har inte lyckats äta upp frukosten än. Så de kommer nog att bli stressigt i slutet.

Ska fortsätta med min frukost, ha en bra dag!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0