23 april 09

Skrivet den 2009-04-23, klockan 07:37:45

Shit vad glömsk jag är, glömde å beställa böckerna igår, så jag måste väl göra de nu.. De e ju lite valborg å så nästa vecka å då vet jag inte hur ba de e på att skicka böcker då.. Fredagen är ju röd så då ere nog helt stängt. Jag måste ju inte ha dem till kursstarten, men de vore bra.


Har sovit bra hela natten, vaknade 06.20 å kunde inte somna om igen. Men jag känner mej pigg ändå, så de e ganska så lungt. Fast jag kommer nog å bli trött lite senare.

Mediamarkt öppnar i Umeå idag, å de ska gå bussar dit ut hela helgen.. =P Såg nyss bilder därifrån, fmassa med människor, olk har tom övernattat utanför!! =O Helt sinnes.. Tur att man inte ska dit å trängas, men stackars Erik som ska.. hehe.

/Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0