22 april 09

Skrivet den 2009-04-22, klockan 07:31:30
Jag hade jättesvårt att somna igår, de var så mkt tankar som snurrade runt i mitt huvud. Å de gick inte riktigt att samla dom riktigt. Men nångång så lyckades jag att somna. Har sovit sisådär. Har varit lite orolig(?) å vaknat upp nåra gånger, samt att jag har frysit!!

Fryser fortfarande som en tok, fast jag sitter med pyjamas, morronrock å filt.. Lite fel på termostaten idag kanske? Eller alla dagar. för igår satt jag med flera tröjor å vantar! Haha..

Dagen kommer att se ut som alla andra nörd-dagar. Ska försöka klämma in lite motion också..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: albin
Den 2009-04-22, klockan 09:39:21

Hej !Hej !

Jag tävlar om veckans blogg, snälla rösta på mig hör http://hannajohansson.blogg.se/2009/april/veckans-blogg-2.html#comment



rösta på nr 9. Albin

och SNÄLLA följ min blogg på www.bloglovin.com,

och få även folk att följa den, jag kommer skviva om allt, och ha massor med diskutioner om olika saker, tex myspace, msn, allt möjligt. Börjar när jag har fått 50 st följare på www.bloglovin.com

Skrivet av: Josephine
Den 2009-04-22, klockan 10:23:51

allt bra idag ? :)

Skrivet av: Leia
Den 2009-04-22, klockan 13:31:36

Jobbigt när det är svårt att sova.

Kram


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0