19 april 09

Skrivet den 2009-04-19, klockan 09:47:30

Ojojoj, va skönt de va att få sova ut!! Vaknade iofs halv sju å behövde gå på toa.. Å sen sju för då ringde klockan, hade glömt å stänga av den.. =P Men jag somnade om så de va ingen fara.. Sen vaknade jag efter nio igen, å då kunde jag inte somna om, men de gjorde inget, för då hade jag ju sovit i 11 timmar å de fick räcka..

Undra vad som ska hända idag, vet inte riktigt hur vädret är, har inte dragit upp persiennen, men de ser ut å va sol för de e ljust å lyser utanför.. Så kanske en promenad eller nåt, får se..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0