10 april 09

Skrivet den 2009-04-10, klockan 17:22:44
Lördag
Kom hem till MoP, tittade på Robinson å efter de åkte Erik hem.. Satt uppe en stund på kvällen å pratade av mej lite granna..

Söndag
Åkte till M&M å fikade, å sen åt vi även middag där..  Höll på å fixade ritningen på deras kök å de tog ltie tid, för vi fick inte skrivaren å funka.. =P Sen så, efter att vi hade startat om allt ett par gånger..

Måndag
Jag å Macke var ensamma hemma hela dan.. Jag pluggade mest..

Tisdag
Jag var ensam hemma själv, Erik kom förbi en liten stund. Satt mest å plugga då också

Onsdag
Jag å M for till "storstan".. =P Nee, men vi åkte ut en sväng så jag fick se lite människor.. På kvällen åkte jag å Macke till Erik.. For en sväng till Linkan å sen kom han med oss, å vi körde Buzz.. Första gången gick de inge bra men sen så vann jag. Efter de så åkte jag å Macke hem..

Torsdag
Jag var ute å skyfflade lite vatten, men de hjlpte typ inte, för de kom massa vatten tillbaka, men jag får väl göra ett nytt försök en annan gång.. Sen var de dags att göra sej iordning för de var middag hemma hos Eriks familj. =) De gick som inge bra för oss.. Först kom vi iväg 15 minuter försent då vi fick besök strax innan vi åkte.. Sen skulle vi tanka, åkte en liten omväg för de.. Men de pumparna var trasiga.. Fanns inga på vägen, för de har stängt ner massa.. Åkte en liten omväg till.. Så tillslut kom vi fram, typ 35 minuter försent, pinsamt!! Men de gick bra, fick supergo middag!! Spelade lite Buzz, men de gick inge bra för mej å Macke..

Fredag
Har pluggat lite på morronen.. Är nu hos M&M, har fått smårgåstårta å sen ska de bli filmkväll, Rallybrudar! =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0