Tapetkatalog

Skrivet den 2008-09-17, klockan 16:03:39
Dagen har gått till å plugga, tagit de lugnt å så.. Matten känns hyffsat lätt, förutom "rymd-uppgifterna".. =P

Va nyss hos Bostaden å hämtade tapetkatalogen å färgkartan.. Färgerna är väl redan bestämda, de är tapeten som är klurig.. Hittade inte nån som jag riktigt gillade.. =/ Men jag får väl bläddra vidare å hoppas att vi hittar nån som vi båda fastnar för..

Sa även till omsprickan i handfatet.. Eftersom de inte stod med på besiktningspappret tror hon att de är nåt vi själv har gjort.. Men hur ska vi kunna ha gjort de?!? =S Hon ska komma hit i morron å kolla, men de e tveksamt att hon kommer å tro mej, å då får vi själva stå före om de blir värre..

De lät lite som om tyckte att jag fick skylla mej själv eftersom jag inte kommit tidigare.. Men de var ju 100 andra saker i början som inte funka, så handfatet var inte prio 1 då.. Å sen hare varit ett par intensiva veckor i skolan..

Jaja, vi får väl se vad hon säger..

Ciao 

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0