Tända ljus

Skrivet den 2008-09-27, klockan 18:02:56
Nu har jag varit inne på toan säkert 100 gånger sen lampan gick sönder, å varje gång blir jag lika förvånad att lampan inte tänds när jag trycker på knappen!! Antingen är jag senil eller så hoppas jag på att den ska börja funka snart igen.. Fast jag lixom vet att en trasig lampa inte kan laga sej själv, utan behöver lite hjälp..

Å jag som hade tänkt å ta ett bad ikväll, men sitta där i mörkret å plaska, mje de verkar inte så jättekul.. Men, jag kom på en grej, har väldigt mycket ljus, om man ställer in dem i badrummet (å tänder dem förstås) så blir det ju lite mysigt också.. Får väl göra de bästa av situationen..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0